środa, 27 maja 2015

40. Tylko ty i ja cz. 1

Jest pierwszy dzień wakacji, a w domu Kappy zostały może z trzy dziewczyny, ja natomiast przygotowywuję się na randkę z Niallem który wczoraj oznajmił mi to na imprezie. Więc chcąc czy nie szykuję się do wyjścia, w sumie jeszcze nie wiem gdzie pójdziemy, ale liczę na jego kreatywność.  Postawiłam na coś w miarę wygodnego, a później poszłam do toalety, aby wykonać makijaż. Dziś rano pożegnałam się z Kelly która wróciła do Londynu, na wakacje i prawdopodobnie się z nią zobaczę. Ale ja też nie będę tu długo siedziała bo za dwa dni mam samolot do Dublina i wracam wraz Niallem do Mullingar.
- Wyglądasz pięknie, nie musisz się już malować. – Odwróciłam głowę w stronę drzwi w których stał Niall. Miał na sobie biały t-shirt i czarne rurki, a cały strój dopełniały białe air force.
- Dziękuję, ty też nie najgorzej. – Zaśmiałam się, po czym wyszłam z łazienki. Zabrałam torbę i zamknęłam pokój. Dziewczyny siedziały w domu skacowane po imprezie więc wyszłam mówiąc że wrócę wieczorem.
- Gdzie mnie zabierasz ? – Niall spojrzał na mnie i uśmiechnął się.
- Najpierw kino a później skoczymy na coś do jedzenia. – Powiedział otwierając mi drzwi do samochodu.
- Tak nareszcie będziesz tylko ty i ja. – Uśmiech nie schodził mi z twarzy. Naprawdę czuję się szczęśliwa. Po krótkiej i jakże zabawnej jeździe zatrzymaliśmy się przed kinem tak jak niecałe 2 tygodnie temu. Niall Pomógł mi wysiąść z auta i oboje weszliśmy do budynku. Niall  Kupił dwa bilety na komedię, oraz popcorn i cole.
Nie mogę powiedzieć że się nudziłam ponieważ tak nie było, film był naprawdę śmieszny, więc uśmiałam się do łez.
- Film był genialny, musimy się wybrać na drugą część. – Powiedział radośnie blondyn.
- O ile w ogóle doczekamy drugiej części jako para Niall. Jestem realistką. – Wzruszyłam ramionami gdy wychodziliśmy z kina.
- Ja też, ale ja Cię kocham i ty mnie również więc myślę że wytrzymasz ze mną jeszcze z 80 lat lub dłużej. – Pocałował mnie w policzek. Ten człowiek jest niemożliwy.
Podjechaliśmy pod restaurację i usiedliśmy na świeżym powietrzu. Spojrzałam na manu, ale tu wszystko jest strasznie drogie.
- Niall za to jedzenie wydasz majątek. – Powiedziałam do blondyna który czytał kartę.
- Raz nie zawsze, nie przeżywaj tylko wybieraj. – Uśmiechną się wracając do czytania. Hmm same dobre rzeczy i nie wiadomo co wybrać.
- Co bierzesz ?- Zapytał Horan.
- Cóż jako danie główne chcę kurczaka po jamajsku do tego sok pomarańczowy a na deser lody czekoladowe.
- Świetnie zamówię to 2 razy. – Powiedział do mnie, a po chwili zjawił się kelner i zabrał nasze zamówienia.
- Tak się ciesze że wracamy do Mullingar. – Odezwałam się do chłopaka.
- Nie tylko ty jedna, nie mogę uwierzyć że to właśnie tam wszystko się zaczęło 2 lata temu. – Stwierdził Niall. Miał rację którą mu przyznałam.
******
- Jesteśmy. – Powiedział Niall gdy dojechaliśmy taksówką pod naszą okolice. Nie wiem czemu, ale o tej porze zawsze było tu głośno, imprezy, domówki, pijani nastolatkowie, a jest 21 i panuje tu cisza jak makiem zasiał.
- Tu nigdy nie było cicho. – Powiedział Niall wyjmują nasze walizki.
- Dokładnie o tym samym pomyślałam. – Cóż ale to może dlatego że Zayn i Day przyjadą za 2 tygodnie, Harry został na wakacje w LA, Liam, Lena, Louis, Vika i Sam może wbiją na dwa tygodnie w sierpniu, więc jest trochę a nawet bardzo nudno.
- Mojego taty nie ma, bo jest w Londynie, ale mam klucze zostaw walizki u mnie i zabiorę Cię gdzieś. – Spojrzałam na niego z niedowierzaniem, ale zgodziłam się.
Zostawiliśmy walizki, a Niall wziął klucze od samochodu. Wsiedliśmy do samochodu Nialla czyli czarnego Range Rovera. W Los Angeles ma taki sam tylko z kierownicą po lewej stronie.
- Nic się nie zmieniłeś. – Powiedziałam gdy wyjechaliśmy z naszej okolicy.
- Owszem, za to ty zmieniałaś się całkowicie, na lepsze oczywiście. – Powiedział kiedy wjechał na duży plac, z którego dobiegała muzyka.

NOTKA : I tak o to kochani prezentuje się przed ostatni rozdział New. Jestem naprawdę zaskoczona tym że ta opowieść wam się spodobała . W piątek zakończenie  :)

3 komentarze:

  1. U... Chyba będzie romantycznie *-*! Już nie mogę się doczekać♥♥♥! ~M♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedankt voor het delen van de unieke en geweldige inhoud, we zijn professionele website laten maken als iemand in België een website wil, kan je contact met ons opnemen

    OdpowiedzUsuń