piątek, 29 maja 2015

40. Tylko ty i ja cz. 2

Z Dedykacją dla Madzi. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin <3


- Summer Festiwal. – No i dla tego jest cicho w okolicy.
- Skąd wiedziałeś ? – Zapytałam wysiadając z samochodu.
- Andy dzwonił, więc przy okazji się zapytałem. Dziś ostatni dzień. Śpiewa Taylor Swift. – O mój boże.
- Jesteś najlepszy. – Powiedziałam całując chłopaka w usta.
- Wiem. – Splótł nasze ręce i poszliśmy na koncert. Bawiłam się świetnie, a po skończonym koncercie poszliśmy za kulisy i zrobiłam sobie zdjęcie  a zaraz po mnie zrobił sobie Niall. Taylor okazała się być naprawdę miłą osobą, dokładnie taka jaka jest w telewizji. Po zakończeniu festiwali wróciłam z Niallem do jego domu i tam przenocowałam. Byliśmy tak zmęczeni po podróży, że jedynie co zrobiliśmy po powrocie to przebraliśmy się i poszliśmy spać.
Niall POV:
Obudziłem się rankiem przed Camila więc postanowiłem zrobić nam śniadanie. Założyłem na siebie spodnie dresowe i zszedłem na dół do kuchni. Lodówka była pełna, więc pomyślałem o kanapkach więc tak też zrobiłem. Wyjąłem chleb który później posmarowałem masłem położyłem sałatę, szynkę, pomidora, ogórka, rzodkiewkę i szczypiorek. Całe to śniadanie zajęło mi ok. 20 minut. Nalałem do szklanek soku pomarańczowego i chciałem zanieść je do pokoju, ale wyprzedziła mnie Camila.
- Jak smacznie. – Uśmiechnęła się od ucha do ucha Cam i pocałowała mnie w usta.
- Cóż, ja wiem co zrobić żeby było dobre. – Zaśmiałem się a wraz ze mną brunetka oboje usiedliśmy do śniadania i zaczęliśmy jeść.
- Wiesz, tak sobie pomyślałem że, po studiach może przed końcem powinniśmy zamieszkać razem. – Powiedziałem ledwo słyszalnie. Camila spojrzała na mnie próbując zobaczyć czy nie robię sobie jaj.
- Ty tak na serio ? – Zapytała Popijając sok.
- Jasne że tak, Nie chce cię już nigdy więcej stracić. To by mnie zabiło. – Powiedziałem co było prawdą. Kocham Camile i chce aby była już ze mną na zawsze.
- Dobrze, skoro chcesz nie widzę problemu. – Jest. Od tej chwili jestem szczęśliwszym człowiekiem.
*******
Camila POV:
Dosłownie za tydzień wracam z Niallem do Los Angeles a za dwa tygodnie zaczynamy 2 rok studiów. Nie mogę uwierzyć jak to szybko minęło. Leżałam na plaży i opalałam się kiedy Niall poszedł po picie. Tak czy inaczej kiedy wróci zaczynamy się zbierać, ponieważ zbiera się na deszcz. W sumie zaczęłam się już pakować, a w miedzy czasie dołączył do mnie Niall.
- Trzeba się sprężać jeśli chcemy zdarzyć przed deszczem. – Powiedział Niall i pomógł mi spakować nasze wszystkie rzeczy. Wyszliśmy z mini plaży a ponieważ rano nie zapowiadało się na deszcz poszliśmy na pieszo. Śpieszyliśmy się jak tylko mogliśmy, lecz to na nic będąc w połowie drogi dopadł nas deszcz, tylko to nie był mały deszczyk a ulewa.
- No nie. – Powiedziałam kiedy byliśmy cali mokrzy. Więc zwolniliśmy trochę bo i tak dojdziemy mokrzy i tak.
- Camila. – Zawołał blondyn na co na niego spojrzałam zatrzymał się i położył torby na ziemi.
- Wiem że jesteśmy młodzi i że tak naprawdę w poważnym związku jesteśmy dopiero od pół roku, ale ja wiem że ty jesteś tą jedyną. Nie potrafię bez Ciebie żyć, a każda moja myśl jest skierowana do ciebie. Więc czy zechciałabyś przyjąć ten zaszczyt i nosić moje nazwisko? – Uklęknął na kolana.
- Camilo Summer wyjdziesz za mnie ? – Zamrugałam kilka razy, ponieważ tylko tyle było mnie stać. Otworzyłam usta ze zdziwienia, a Niall wyjął z kieszeni pierścionek zaręczynowy
 Poczułam jak po moim policzku spływają łzy.
- Tak. – Założył mi pierścionek na palca po czym skoczyłam na chłopaka a on mnie obrócił. W życiu nie przypuszczałam że ta chwila kiedyś nastanie. Gdybym wiedziała dwa lata temu nie uwierzyłabym w to. To co teraz się dzieje jest jak bajka, moja własna bajka. Teraz wiem że to ten jedyny i mój. Mój własny Niall którego już nikomu nie oddam.
- Od teraz na zawsze razem. – Wyszeptał do mojego ucha. Spojrzałam w jego oczy był takie jak dwa lata temu błękitne, pełne nadziei, żałuję że byłam dla niego taka niemiła kiedy pierwszy raz go zobaczyłam, ale pewnie tak musiało być. Złączyłam nasze usta w pocałunku, był on delikatny i bardzo czuły, idealnie do nas pasował. Zawdzięczam mu tak dużo, to on nauczył mnie jak być miłą, oraz pokazał mi że też mam uczucia.
- Kocham Cię Niall. – Powiedziałam przegryzając swoją wargę.
- Kocham Cię Camila. – Odpowiedział.
Teraz oboje zaczniemy nowy etap w naszym życiu. Nasz wspólny etap.


NOTKA : Moi kochani nadszedł ten wielki dzień kiedy kończę opowiadanie. Ogólne podziękowania dodam do ostatniego epilogu. Kocham Was <3

120 komentarzy:

  1. Piękne ★★★

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana! <3 ! Na prawdę.. :* Oczywiscie miałaś racje propos łez... Proszę kochani zrobmy dla niej mega spam komami, bo to osoba szczególna dla mnie♥!!! Kocham Cie! ~M

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego to już koniec? :'( Tak mega spam!! żeby było co najmniej 200kom!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 200?! MAŁO!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc przeczytałem i na prawdę mi się pododba<3 ! Dlaczego koniec??!! :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurwa, dziewczyno! Jesteś zajebista w ch*j!! Skąd taka wena?! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku :( *-* To jest śliczne.. :( :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiście, jak zawsze tylko jest coś co mi się nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  9. ♥OMG♥ PLZ nie koniec!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej uwierz ten blog najbardziej mi się podoba z wszytkich! I ten epilog.. CZEKAM!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój boże ! Tego się szczerze nie spodziewałam.. :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie pięknie prześlicznie <3! Czemu koniec?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Cię!!! <3 PIĘKNIE!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliiiiiczne!!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne!!!!!!!!!!!!!! :*******************

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Cię!!! Chcę więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezuuuuu PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  19. <3 ! Jezu czekam na epilog <3 !

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurwa, ej nie wiedziałam co bedzie na końcu i oczywiście musi być to mega zaskoczenie!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O fuck! Zajebisteee!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. O lol.. Jakie cudoo!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fuck! Zajebiście piękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. <33! Love you <33 ! Kiedy epilog???

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejjuuuuu <33 ! Jak słodko *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebiste!!!!! Piękne!!!!! Cudowne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. jezuu, zajebiste <3 !

    OdpowiedzUsuń
  28. Bella <3 ! Fantastico <3 ! WOW!! <33 !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezu *_* A kiedy epilog?! <33

    OdpowiedzUsuń
  30. Osz fak :') Jakie... Cudooo *-*!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejuu jaki romantyk ♥!

    OdpowiedzUsuń
  32. ... Boskie ... ♥!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mother Fucker <33 ! :') Jakie piękne i romantyczneee *-* !!

    OdpowiedzUsuń
  34. <333 ! Zajebiście <333 !

    OdpowiedzUsuń
  35. _ OMG _ Cudo_

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, fajnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne cudowne zajebiste w chuj.. <33

    OdpowiedzUsuń
  38. Czemu koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Nooo niezłeee to mało powiedziane ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknee ;( Kiedy epilog?

    OdpowiedzUsuń
  41. Oni tak do siebie pasują <3!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham Cię!!! ~Nigdy o Tb i o tym blogu nie zapomnę!

    OdpowiedzUsuń
  43. I love youuu♥ Twój blog.. Po prostu boskieee!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejjejejejeje dodaje 50 komentarz!! <3! Ach.. Chyba, że ktoś mnie wyprzedził już :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Jej, koffam Cię Daria♥ ( Chyba db pamiętam :) )

    OdpowiedzUsuń
  46. <33! Jesteś boska jak Ludwik Boski ♥ !!

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudoo pieiękne najlepsze i ty jesteś NAJLEPSZA

    OdpowiedzUsuń
  48. Haha kom wyżej, zgadazam się <33 !

    OdpowiedzUsuń
  49. BOSKIEEEEE♥ Jezu ile masz lat laska??? :o :* :D

    OdpowiedzUsuń
  50. KOCHAM TEN BLOG I KOCHAM CIEBIE!! <3!

    OdpowiedzUsuń
  51. ♥Bosze gościowo jesteś najlepsza♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Kobieto ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  53. ♥O matkooo, mateńko.. Świetnee♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem chłopakiem i ten rozdział dla mnie jest ZAJEBISTY!

    OdpowiedzUsuń
  55. Tak se mówie, skoro to już koniec to skomentuje na zakończenie i chyba tak robią wszyscy z tego co widze♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham Cię!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. o kuźwa jak zajebiście :O <3 ! :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Po prostu kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  59. E no ja też tak samo jak przedmówca, mówie, ze skoro koniec to trzeba dać koma, żebyś się cieszyła :**

    OdpowiedzUsuń
  60. Kuffa ego się nie spodziewałem!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ej no ja tak samo <3 !

    OdpowiedzUsuń
  62. jezu cudo w nieba wysłane <3 ! :OOOO

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgadzam się z komentarzami wyżej (WSZYSTKIMI)

    OdpowiedzUsuń
  64. Najlepsze jak zawsze na koniec... (chodzi o rozdział)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też ( WSZYSTKIE ) :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczywiście super

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny pierścionek♥ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne Wszystkiego Najlepszego dla Madzi (spóźnione ale jest ;*)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ojej, jakie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  71. Ej mam strasznie dobry pomysł, zrób trzecią część, że np. Cam zachodzi w ciąże, a Niall jest ojciem itd.. <33 ! Kto chce nich pisze kom niżej: PROSZE!

    OdpowiedzUsuń
  72. PROSZĘ! PROSIMYYY♥

    OdpowiedzUsuń
  73. PROSZE!!!!!! :'( :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Najlepsze i PROSIMYYYYY

    OdpowiedzUsuń
  75. PROSZĘ♥!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładneee

    OdpowiedzUsuń
  77. 100 kom wowwwwwwwwwwwww

    OdpowiedzUsuń
  78. PROSZE!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo ładnie prosimy

    OdpowiedzUsuń
  81. ♥Prosimy♥

    OdpowiedzUsuń
  82. Prosimyy a rozdział super

    OdpowiedzUsuń
  83. Kufaaa superowe

    OdpowiedzUsuń
  84. Naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  85. 110 komentarzy GRATULUJE

    OdpowiedzUsuń
  86. Prosimy! To jest zajebisty pomysł♥!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Proszę!!! ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  88. Prosimy<3!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. JAKIE CUDEŃKOOO♥! :O :*

    OdpowiedzUsuń
  90. ♥O m ó j b o ż e ♥ Ślicznee <33 !

    OdpowiedzUsuń
  91. Prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  92. yyy nwm co powiedzieć piękne

    OdpowiedzUsuń